Friday, August 7, 2009

ana farhanah, walakinnani....

salam
rabu hari tu aku baru je lulus test jpj
setelah setahun lebih pegang lesen L, akhirnya dpt gak pegang P
thanks to all pakcik jpj yg baek hati..hehehehe
mase tgh test tu aku menyedari kepentingan OBSERVATIONAL LEARNING dlm sbjek bhsc yg diajar oleh dato'
tq dato' sbb ajar ttg observational learning tu....
dgn kemahiran observe org dewasa bwk kereta,dpt gak kereta kuar dr parking tanpa mencium tiang2 yg sedia ada kt c2....
tq mak,ayah coz bwk kereta dgn cara yg btul..
akhirnya,aku terlepas dr sek memandu yg aku nak sgt tinggalkan sbb xtertahan dgn sukatan pelajarannya..
k....cukup la citer pasal test jpj
tp balik dr test jpj td tetibe je aku terfikir...
test jpj dah lepas dgn jayanya (boleh la kate dengan jayanya)
tapi....
ujian untuk dunia seterusnya camner?
kalu nak test jpj leh la nak berlatih sampai tercabut kuku kaki...
tapi kat dunia satu lagi tu lak camner???

fikir2 la...
semoga Allah permudahkan segala urusan kita di dunia dan akhirat kelak

~cH0w

No comments:

Post a Comment