Friday, January 1, 2010

perasaan meroyan di pagi tahun baru

hari ni saya gembira sangat

itu adalah kerana Allah telah berikan saya kesempatan untuk hidup pada tahun yang baru..

selain tu,
saya juga gembira kerana sekarang ni pelajar tahun 2 FPg USIM tengah cuti midsem (sedangkan yang kat nilai baru je seminggu naik sem baru)

juga gembira kerana berjaya install anti-virus yang baru (dulu saya pakai norton, sekarang ni guna kaspersky IS 2010) mungkin tahun depan saya kena cuba anti-virus yg lain pulak =)

ehem...
saya jugak baru je bukak akaun facebook.. (ok, ni yang meroyan tu sebenarnya)
tp, xsampai sejam bukak akaun facebook tu saya dah rasa nak delete akaun tu ok...
jadi, memang harapan la saya nak bukak selalu..
ataupun mungkin saya bukak sebab nak usha kwn2 sekolah dulu....hahaha

No comments:

Post a Comment