Sunday, December 26, 2010

tagged by ckin

1st : copy n ltk picx nie.


2nd : pendapat sy ttg blog..

saya rasa kat blog ni saya boleh tulis apa yang saya rasa and maybe write something that cannot be said.. sort of meditation to reduce stress perhaps

3rd : tnjuk gambar dekstop..

kalau dah tukar gambar lain kot baru tunjuk.. segan pulak nak tunjuk


4th : snap picx anda skrg tak kira ap jua keadaan.

next question please!

5th : adkh anda prnh hlg brg tsyang?

if manusia tu consider as barang, yes
if gigi tu consider as barang, double yess
if kepercayaan tu consider as barang, triple yesss


6th : word describe si dia

si dia??? saya tiada kenalan yang bernama si dia... next!!!

7th : anda pandai memasak? bila kali terakhir?

mak saya kata, semua orang pandai masak.. ia antara malas masak or masak tak sedap.. jadi, saya pandai masak..
kali terakhir saya masak adalah isnin, 20/12/2010

8th : tag org laen,10 org.

kalau baca and anda rasa rajin, buatlah... and tell me so that i can pay you a visit.. tq

No comments:

Post a Comment