Saturday, July 16, 2011

.........

Alhamdulillah
nampaknya sudah setahun saya meneruskan kehidupan tanpa kamu
sejujurnya
selalu juga saya teringatkan kamu
apapun saya bersyukur kerana Allah meminjamkan kamu kepada saya selama kira-kira 15 tahun
dan terima kasih kerana berbakti pada saya

-------------------------------------------------------------------------------------------------

tinggal beberapa hari saja lagi untuk pulang ke kampus
masih tiada semangat untuk bertemu patients
masih tidak punya kekuatan untuk berhadapan dengan ragam dentist-patient

harap-harapnya menjelang pulang ke kampus ni sleeping habit saya bertambah baik la
apalah masalah saya ni
mengantuk
tapi tak boleh tidur
kalau tidur pun tak berkualiti
entahlah

------------------------------------------------------------------------------------------------

harap-harap result yang keluar kat ewadi ni betul la
haritu pernah result yang keluar tu check dua kali
tapi tak sama
mestilah tak tahu mana yang betul

------------------------------------------------------------------------------------------------

kamu di atas itu merupakan 46 saya







many of life's failures are people who did not realize
how close they were to success when they gave up
-thomas edison-

No comments:

Post a Comment