Sunday, December 13, 2009

tenat ni.......

haha
baek jangan baca
(ececeh..perasan giler ade orang yang bace blog dia)

ehem
aku mengalami satu perasaan yang xleh nak diluahkan dengan kata2

hati rasa panas menggelegak
tangan n kaki rasa ringan je nak tampar n sepak (lagi2 hari jumaat haritu baru je main futsal n bola tampar)
mulut ni rasa laju je nak cursing

kalau ikut hati n perasaan aku yang memang mendidih ni,
kalau ikut mulut aku yang sememangnya jahat xberinsurans ni
kalau ikut tangan aku yang sememangnya rasa ringan je nak menampo sesuatu
and kalau ikut kaki aku yang laju je nak menyepak ni
memang aku dah buat dah semua tu

rasa aku cam nak tarik2 je rambut dia
rasa cam nak mencarut-carut+maki2 je
rasa cam nak tampar n sepak2 muka dia
rasa macam nak gigit badan dia sampai berdarah-darah
nasib baik la bapak dia yang bayar zakat fitrah
kalau x...
dah lama dah aku buat semua tu
(psiko kan aku?)

ni la dia padah geram yang terlalu amatlah sangat
tenat giler perasaan aku ni
xnak tengok muka mu itu
xnak dengar suara mu itu
sebab aku sakit hati
sakit jiwa
sakit raga
sakit mental

aku BENCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment