Monday, December 12, 2011

oh makcik, saya minta maaf sebab saya memang laser!


few days ago
something happen
ada seorang makcik ni
merangkap mak kepada kawan aku
datang ke sekolah mak aku (which sekolah anak dia yang merupakan adik kepada kawan aku)
untuk minta signature my mum as surat sokongan untuk hantar anak dia ke MRSM (which tarikh tutup permohonan dah lama berlalu and dia tanpa segan silu bagitahu yang dia ada cable untuk hantar anak dia ke sana)
and sembang punya sembang
tahulah bahawa kakak and abang kepada si adik ni dulu sama sekolah dengan aku (which kakak dia tu batch aku and adik dia tu batch adik aku)
makcik tersebut pun tanya kepada mak aku

Makcik: anak puan sekarang belajar kat mana?
Mak: anak saya belajar kat usim
Makcik: adik dia? (merujuk kepada adik bongsu aku)
Mak: ada kat unimas
Makcik: oooo... anak puan belajar local je ke? mmm dulu anak saya pun dapat usim juga (merujuk pada kakak) tapi tak nak lah saya hantar dia pergi sana.. bukan apa.. usim ni tak diiktiraf.. tak terkenal.. anak saya yang seorang lagi tu pun tengah buat persediaan nak pergi german..
Mak: tak pelah.. pada saya belajar mana pun sama je.. ada kat malaysia ni lagi senang nak pergi jenguk kalau ada apa2..


hello makcik
bukan ke haritu kau yang terketar-ketar nak datang buat treatment kat usim?
oh please
lekeh sangat ke kalau grad local ni?
seriously
i hope you never come to seek treatment kat klinik usim

piss off



No comments:

Post a Comment