Thursday, August 12, 2010

rage

amaran: sila jangan baca jika anda seorang yang cintakan kedamaian dan benci kepada rungutan!

ini merupakan nota 'cinta' yang bersarang dalam hati ini sejak sekian lama dan keputusan telah diambil untuk menulis sesuatu di sini


salah saya ke????
salah saya ke saya ni kidal??
tell me!!!!
tell me!!!
you!!! tell me!!!
salah saya ke saya ni kidal???
salah ke saya dilahirkan kidal??
salah ke saya menjadi golongan yang homozygous recessive
salah ke?
kenapa kamu menidakkan hak saya?
kenapa menidakkan hak golongan kami??
salah ke menjadi kidal??
tell me???

dah lama saya pendam benda ni
kalau saya suruh kamu menulis menggunakan tangan kiri
senang ke?
boleh ke kamu buat?
hanya kerana golongan kami sedikit
bukan bermakna kami tiada hak
jangan menidakkan hak kami

saya cukup tak suka (seriously improper gila if i used the word benci)
and i really mean it
what do you mean by it's okay i am doing things so slow just because i am a lefthanded?
kamu doktor ke?
kamu ke yang akan sign requirement saya?
kamu ke yang akan pastikan saya lulus exam dan boleh naik tahun if saya buat lambat?
you tell me!!!

you are telling me to do this and that
but if you were me, can you do so?

don't just say if you cannot do it

lain kali, to be fair
just put another requirement for dental students to be
must be able to use your right hand
senang
no hard feelings and no offence

No comments:

Post a Comment