Wednesday, November 10, 2010

~lalla~

tagged by zara...

1. entah kenapa saya ada satu perasaan bahawa semua yang ada di sekeliling saya adalah satu penipuan.
2. saya tak suka lelaki yang pakai rantai dan gelang.
3. tak suka iron baju.
4. tak suka bau glove.
5. suka sangat makan kerang.
6. suka juga makan sup.
7. tak boleh terima minuman yang ada bendasing.
8. suka tangok video orang kahwin.
9. tak suka pergi shopping lama-lama sebab tak reti nak pilih barang sendiri.
10. tak suka tengok wayang sebab takut dengan situasi dalam panggung.
11. tak suka study.
12. tak suka orang yang kedekut tapi suka mintak orang lain punya barang.
13. rasanya saya ni tak berkira sangat kot.
14. saya segan nak mintak hutang kat orang so, sape2 yang hutang saya tu tolong la alert.
15. seorang yang pemarah and sangat panas baran.
16. tak suka orang yang bajet diri dia superior to others..rasa cam nak sumbat mulut dia dengan buah durian.
17. bila rasa sangat terluka dengan orang, saya takde kekuatan untuk berdepan dengan orang tu dan buat biasa...things change after the incident.
18. dia yang menggembirakan saya adalah dia yang selalu melukakan saya..common kan?
19. saya malas.
20. saya dilahirkan di kaunter pendaftaran/pertanyaan hospital. (tak sure pendaftaran ke pertanyaan..tp rasanya pendaftaran)
21. tak suka biology.
22. tak suka duduk hostel.
23. tak tahu kenapa tapi saya tak suka jumpa dentist.
24. tak suka lelaki yang dah berkahwin tapi gatal.
25. bila sangat marah pada seseorang, saya suka belanja orang lain makan untuk legakan perasaan.

cikeh, sila buat...
- write 25 things about u

sapa yg berminat, leh buat and inform me by leaving ur comment n i'll pay u a visit..
tq

1 comment: