Friday, November 12, 2010

serabut

luahan hati kucingred lepas exam

Alhamdulillah,
kami dah selamat habis 13 papers untuk exam final sem satu
and to be honest
several papers were too difficult kalau nak compare ngan papers yang lain
papers tersebut adalah......
periodontology (muntah)
oral and maxillofacial surgery (muntah hijau)
prosthodontics (muntah darah)
oral pathology and oral medicine (muntah+nanges air mata darah)

ok
sangat kuciwa k
and
to make things 'happier'
tadi result mid sem keluar untuk subjek cons and pros -pelik tapi benar-
and guess what
saya GAGAL subjek pros
hati saya tak gembira sebab
saya gagal
and paper final ni pulak tak leh jawab
arrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!
tekanan ok

takpe
exam dah habis
tunggu je la lepas cuti ni for the results
terima dengan hati yang terbuka ye kucingred

semoga kamu menjadi orang yang bersabar.....


tq kak ain and sarah for birthday present in advance...

sesiapa, saya nak buku armagedon 2012 untuk hadiah birthday saya nanti
harganya rm31++
juga mahu buku what your teacher didn't tell you rm40
pleeeeaseeeeeee!!

No comments:

Post a Comment