Wednesday, January 19, 2011

dihantui atau menghantui??

dalam mood cuti2 malaysia ni
i telah dihantui oleh 2 perkara
haish...
perkara2 tersebut adalah
1. exam mid sem berformatkan osce dan meq
2. denture patient

serius
both this things drive me nuts
arrrggghhhhh
okay
sampai mimpi segala
sangat membebankan kepala otaks i ok

hadoooooi
stress la ini macham

auntie
ini gigi palsu
banyak kelja kena buat

uncle
you punya gigi i kena kasi tampal dulu
kalau tak tampal
nanti bila buat itu gigi balu
itu dawai sangkut itu tempat

acik
saya kena bawak acik masuk klinik untuk gusi dulu
lepas dah settle masalah gusi
baru saya boleh buat gigi tu

encik
gigi encik ni saya kena cabut dulu
mana-mana yang perlu saya kena tampal dulu
dan encik kena masuk klinik gusi dulu sebab ada gigi yang dah goyang
dah siap semua tu
baru kita buat gigi palsu k

saya nak patient full-full

T__T

huk
exam tinggal brape hari je lagi
tapi
notes serius bertimbun
tak masuk lagi yang takde notes
which kena baca buku teks (mungkin tanpa pedoman)
huhu
nanges!!!


ya Allah
permudahkan urusan saya
dan kami semua

amin

No comments:

Post a Comment