Thursday, March 10, 2011

Dia yang mengetahui

Allah...
sungguh
hati saya pedih
i'm merely a human being
tipu kalau saya tidak sedih atas apa yang berlaku hari ni
tapi
sebagai hamba
saya redha
yakin dan percaya
bahawa hikmah itu ada

kata doc
it's good for you to have the pre-bite registration
so that you can design the denture properly
so that you don't do unnecessary things and wasting your time

kata saya
apakah itu pre-bite registration?
indications-nya apa?
hendak buatnya bagaimana?

mujur saja ada seorang teman yang tahu
dibantu saya yang buntu
Allah
terima kasih atas bantuan ini

seusai membuat block itu
bite registration pula
sungguh
tak seindah yang dikhabarkan
tak semudah yang diceritakan
tertekan
mujur juga doc rasa kesian
atau muka ini kelihatan betul-betul buntu
Allah
terima kasih atas pertolongan ini

kesudahannya
tidak berhasil
minggu depan iAllah sekali lagi
saya masih tak faham
tapi
teruskan sahaja
ada hikmahnya
la tahzan
innallaha ma'ana

kesusahan itu mendekatkan kita padaNya
setidaknya

asifni



Allah, sahhilna

amin

No comments:

Post a Comment