Tuesday, March 8, 2011

this is me

lately i am being way too emotional
i don't know why
i hurt easily
i hate easily
but i can't cry at all

at the most severe feelings of mine
i can't even cry a drop of tear
i really am getting confuse

i really dislike of hating people
because i will hate them like hell
tolonglah...
i really think that i need therapy

to whom it may concern
boleh tak kau pergi jauh-jauh dari aku
tolonglah faham yang aku sangat sakit hati kat kau
takkan kau nak aku cakap sendiri kat kau yang kau tu sangat menjengkelkan
perlu ke aku buat macam tu kat kau??
kalau kau rasa tak perlu dan tak nak dengar benda tu
shuh from me
at the very least
until i become neutral
jangan seksa perasaan aku
jangan seksa perasaan kau



Allah,
berikan saya kekuatan untuk berhadapan dengan kehidupan yang mencabar



No comments:

Post a Comment