Tuesday, June 15, 2010

not perfect

aku x perfect
aku manusia
at one point
aku mmg x tahan

seriously
when things happen to be like this
aku nak pergi jauh
aku x nak buat kamu, dia dan kita sama2 sakit hati
tolong mengerti
aku x nak perkara camni ganggu hidup aku

bila aku diam
x bermakna aku x kisah
bila aku biarkan
x bermakna kau boleh nak ulang

kalau kau boleh kata kat orang lain yg kita dah besar n boleh pk sendiri baik buruk
aku nak kau pulak pk benda tu
jangan sampai satu hari nanti aku x boleh nak tengok muka n dengar suara kau
tolong jangan buat aku benci kau

aku x suka nak kerah orang buat kerja yg diorg patut buat
aku x kuasa nak ingatkan kerja yg diorg kena buat
aku x de hati nak tengok diorg siapkan kerja diorg
aku x de masa nak tanya2 org byk kali kerja dah siap ke belum

pd aku, cukup sekadar update
x payah nak kongkong n bebankan hidup diorg
sbb aku rimas n serabut bila org buat aku mcm tu

jadi kpd diorang,
tolong sgt bila aku x kongkong n kurangkan beban diorg
TOLONG buat kerja tu
n TOLONG jgn buat kerja sambil lewa

tolong sgt
sbb aku x perfect
aku manusia
aku boleh develop perasaan benci
and aku susah nak suka org kalau aku dah benci

i'm not going to hate you kalau kau baru buat benda ni pertama kali
sbb kau dah buat banyak kali la aku rasa mendidih sekarang ni...
tolong sgt2

i'm begging you

No comments:

Post a Comment