Saturday, April 16, 2011

of examinations and cranky moods

again with the unbearable situations

aku tak tahu kenapa lately ni perasaan yang tak best makin menjadi-jadi
nak kata kurang serotonin entahlah..
tak pernah-pernah aku test level serotonin aku
nak kata kurang endorphin pun aku tak tahu jugak
nak kata kurang dopamine dan apa-apa saja
aku memang tak tahu

haish

bebanan emosi...
indeed
mungkin ni semua perasaan aku saja kot
kala nak exam ni hati memang mudah sangat tersentuh
terluka
tersentap
dan lain-lain lagi

kadang-kadang guris dengan mereka yang tak memahami
atau berpura-pura tidak faham
selalunya geram dengan diri sendiri
kerana terlalu memikirkan perkara-perkara itu
sakit hati dengan diri sendiri kerana tak cuba memahami mereka
ye ke tak cuba
or shall i say dah malas nak cuba memahami
well entahlah kucingred
apa-apa aje

seriously
cry can soothe these feelings
and take the opportunity during
a. mandi
b. orang lain tidur
c. social withdrawal
d. tengah hujan
e. time tengok cite sedih
just to ensure tak kantoi..

haha...
lame kan?
booo me...
i'm just a kampung girl
booooo for kucingred

as what i've posted yesterday- literally
i'm kiasu
pardon my kiasuness when i act kiasuly for things that i need to be kiasu

dah ekau tak poduli samo den
biar den jago dighi den
(betul ke mother-tongue mak aku ni)

enough craps kucingred
ni masalah psychology ke ape ni??



kepada yang membaca
tak payah nak sentap dengan post ni okay
i'm not talking 'bout you k
i'm just talking to myself 'bout myself





k.u.c.i.n.g.r.e.d




No comments:

Post a Comment