Sunday, April 3, 2011

procrastination

ya Allah.. apa la nak jadi dengan aku ni
tak habis-habis dengan aku punya laziness and procrastination
memang dasar perabih boreh!

Alhamdulillah
setelah sekian lama berkeinginan nak makan tembikai
saya telefon mak and bagitahu yang saya nak tembikai

and for their only daughter
mak and ayah pun belikan tembikai untuk saya
tembikai kuning (pelik)
kata mereka tiada tembikai merah (itu juga yang saya dengar dari penjual buah di pasar malam)
ayah cakap waktu panas camni tak elok makan tembikai
nanti sakit tekak (ok, ni bahaya untuk kemunculan exam, takut mengganggu kesihatan)
tapi insyaAllah
kesakitan dan kesembuhan itu dari Allah

ok enough merapu kucingred
tolonglah
saya perlukan mangkin untuk berhadapan dengan exam ni
saya sangat malas untuk study

Allah
berikan kerajinan biar sedikit cuma
permudahkan urusan kami

amin


No comments:

Post a Comment