Friday, November 27, 2009

3hari kuliah minggu ini

isnin, 23 nov 09

happy birthday to me!!

getting older
maksudnya makin dekat dgn kematian

ya Allah,
ampunkan segala dosa hamba

bila dikenang-kenang
terlalu sikit amalan sepanjang kehidupan aku atas muka bumi ni
banyak lalai and dosa yang aku lakukan

ya Allah...
moga-moga,
terampun segala dosa
terhapus segala khilaf hamba

buat semua,
terima kasih atas ingatan
hazmi,nisa,amy,qystina,syifak,sarah,nus,mama,pg,azim and haziq...thanks for the message..
juga buat nadia,che pah,kak ain,munie,zahrah,kak didi,kak pura,nysah,nurin,kak ya,aish,bah,farhah,zakiah,hana,najwa,mah,kak nisreen and leme....thanks for the wishes...

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

selasa, 24 nov 09

birthday qystina...
apa yang nak dikongsi?
ada lab microb...
then, pergi jusco dengan amy and nysah
(thanx for the treat,nysah!)

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

rabu, 25 nov 09

5hours menghadap optech memang penat...
buat border moulding xjadi
amek secondary impression banyak kali
aku memang fed-up

seriously,
optech memang bunuh mood aku nak balik cuti
aku memang dah bosan dengan optech

aku bosan
aku malas
ak bengang

bila teringat optech je aku jadi berdebar
jadi tension
jadi stress

tu baru teringat...
bila masuk lab lagi la menggila
aku rasa cam nak baling-baling je aku punya 'artwork' yang xjadi tu
rasa cam nak campak-campak je model gigi tu (frasaco ke study model ke)
sebab aku geram sangat
aku tension gile ngan optech
aku fed-up
aku rasa aku buang masa aku kat situ

(tengok la, aku pun tengah menggila ni..asal teringat je rasa cam sewel)


enuff merepek pasal optech (kalau nak cerita sakit hati+geram+fed-up aku kat optech ni mungkin sampai aku dah grad kot-tu pun kalau aku dah ok time tu dengan optech ni)

pastu
aku pun balik makan kuayteow (betul ke eja dia ni?) goreng basah {yang aku order tanpa bawang goreng tp ternyata orang kedai tu mungkin xkenal bawang goreng tu ape} menambahkan lagi hot di hati ku ini....
arggggggghhhhh aku memang naek hantu hari tu...
akhirnya, kewujudan air warna hijau yang sejuk itu meredakan sakit hati aku pada hari tersebut.....

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

khamis, 26 nov 09

bermalas-malasan sambil menanti mama call...
xsabar nak balik rumah...
serious rasa sengsara teringat optech...
geram tiap kali teringat optech....
akhirnya kul 3lebih mama call suruh bersiap coz mama on da way nak ke glenview dari kuala pilah (umah atok and wan)
dalam pukul 5lebih mama pun sampai...
bubbye glenview....
boleh la 'lupakan' sekejap optech tu (ye la sangat...)

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

jumaat, 27 nov 09

happy birthday kak ain!!!
salam aidiladha juga buat semua....

tahun ni merupakan tahun ke-3 menyambut aidiladha sbg budak u
masih lagi teringat waktu tamhidi
miss afzan suruh tulis esei yang bertajuk "my sacrifice" sempena raya korban
ohhhhh.....
masih lagi aku ingat apa yang aku tulis masa tu....

vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

buat semua,
selamat menyambut aidiladha


apa yang sanggup anda korbankan dalam kehidupan anda?

aku yang resah

No comments:

Post a Comment