Monday, November 16, 2009

NaUsEa...

harini lepas balek dari ampang point aku terus merebahkan diri atas katil
atas satu alasan, satu asbab
iaitu...
nausea

huhuhu
aku tak tahu kenapa, mengapa and bagaimana aku boleh jadi begini
yang pasti seriously
ianya amat derita

setelah wat sedikit kajian tempatan (huhuhu~)
aku rasa perasaan nausea ni berpunca dari sejenis makanan yang mesra pengguna
sejenis makanan yang kita panggil megi (belasah je..asal mi segera je orang pakat bubuh megi)
aku dengan gembira dan jayanya makan megi pada sabtu lepas
mungkinkah itu punca aku nausea?

tapi,
roomate ku yang tersayang pulak mengandaikan bahawa kemungkinan nausea ini berpunca dari pulut yang kami makan bersama pengat pisang...
mungkinkah ini puncanya?

ada jugak antara rakanku yang menyatakan aku nausea sebab bau banyak sangat perfume kat body shop..huhuhuhu

hmmmmmm
sejujurnya aku pun tak tahu la apa yang menyebabkan aku nausea
tapi yang pasti memang tak sanggup

sedikit nota kaki
-bukannya aku tak biasa makan megi
-suka jugak makan pulut tapi ni kali pertama makan pulut dengan pengat
-selalu gak gi jalan kat body shop 'berkenalan' dengan perfume kat sana

tapi,
apapun puncanya
hopefully esok ok la
(lagipun tadi dah makan ubat..insyaAllah ok la esok)

aku yang gettin' better- Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment